Ik besprak mijn dilemma met de vrouw waar ik al jaren op bouw en vertrouw als het gaat om marketing & communicatie (Anouk van der Linden) en ze zei: ”Waarom zou je dit doen?”
- Jij wil niet iedere website bezoeker als klant
- Jij wil zelf bepalen met wie je wel of niet werkt
- Jij vindt het belangrijker dat er een wederzijdse klik is en de ondernemer voor jou kiest en niet voor een prijs
- Jij wil dat er altijd eerst een gesprek plaatsvindt waarbij de ondernemer jou alles kan en mag vragen en vol vertrouwen haar probleem of uitdaging bij jou in de week kan leggen
- Waarna jij met veel precisie een persoonlijk maatwerk aanbod samenstelt
- Je hebt voldoende nieuwe afspraken, voldoende bestaande klanten
Wat een opluchting! Ze had helemaal gelijk! Daarom doe ik dus niet wat iedereen doet. Dat doe ik niet in mijn werk en dus ook niet op mijn website.
Ik wil dat als je mijn website bezoekt en je denkt: “Dit spreekt me aan, ik ben nieuwsgierig en ik wil meer weten.” Dat je vervolgens met een grote motivatie op de link klikt voor een afspraak. Dat we elkaar vrijblijvend leren kennen, je persoonlijk kan ervaren hoe open, betrokken en betrouwbaar ik ben. Ik laat je tijdens het gesprek altijd direct weten of ik de juiste persoon ben om je te helpen, daarna volgt pas een aanbod.
De keuze is altijd aan jou. Ik ga ook niet aan je lopen trekken of je pushen, want in jou moet voldoende motivatie zitten om aan de slag te gaan.
Daarom doe ik niet wat iedereen doet, want ik doe ook niet wat iedereen doet.
Ik wil niet dat je kiest op basis van een prijs, ik wil dat je kiest omdat je weet dat je een keuze maakt die bij je past.
Wat betreft die prijzen wel of niet op je website: onderzoek zelf wat werkt voor jou. Dit is ook voor iedere business en iedere ondernemer weer anders. Maak je eigen krachtige keuzes!
Zelf beoordelen of het storend is dat mijn prijzen niet op de website staan? Neem gerust een kijkje bij mijn trainingen en trajecten en oordeel zelf.
*Bij de reeds geplande groepstrainingen en webshop aanbod staan uiteraard altijd prijzen. Liever eerst gebruik maken van mijn gratis aanbod, dat kan natuurlijk ook.
Ben je nieuwsgierig naar mij en wil je alles weten over samenwerken met Flex Your Profit, maar nog niet klaar voor een winstgesprek? Bekijk dan eens de pagina met de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, stuur me dan gerust een mail.